Vračila

Napotki za vračilo artiklov:

  • izpolnite obrazec čisto spodaj na tej strani in nam ga pošljite
  • po pregledu obrazca vam bomo na vaš e-naslov poslali navodila za vračilo
  • po prejetnu navodil nam vrnite artikle, priložiti obrazec za odstop od pogodbe (prejeli ste ga ob vloženem zahtevku za vračila na vaš e-naslov). Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za vračilo artiklov, če ni drugače dogovorjeno, je Trgovina FRKO, Denis Raušl s.p., Opekarniška cesta 2b, 2200 Ormož
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport - uporabite ustrezno varno embalažo.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Pooblaščeni servisi so navedeni na priloženem garancijskem listu.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Pošta Slovenije bom poskrbela, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov ter iger, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
Vrnjeno blago bomo pregledali ter vaš predlog za odstop od pogodbe obravnavali najkasneje v roku treh delovnih dni po prejemu blaga na naš naslov.

V primeru, da pogoji za odstop od pogodbe niso izpolnjeni, bomo odstop od pogodbe zavrnili.

V primeru, da so pogoji za odstop od pogodbe izpolnjeni, vam bomo vaše prejeto plačilo vrnili najkasneje v roku 14 dni od odstopa pogodbe. Vračilo bomo zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali prejema dokazila, da je bilo blago poslano nazaj na naš naslov. Vračilo bomo izvedli preko enakega plačilnega sredstva, kot ste ga uporabili pri nakupu, razen če se bomo dogovorili drugače. V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.
V primeru, ko ugotovimo zmanjšano vrednost blaga, vas bomo o tem obvestili ter posredovali račun za zmanjšano vrednost.

Pozor!

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za odstop od pogodbe bomo obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Prosim izpolni spodnji obrazec za vračilo.

Podrobnosti naročila

Ime:*
Priimek:*
E-naslov:*
Telefon:*
Številka naročila:*
Datum naročila:

Podatki za artikel in razlogi vračila

Naziv artikla:*
Koda izdelka:*
Količina:

Razlog vračila:*

Izdelek je bil odprt(embalaža):

Opis okvare oziroma drugi razlogi.

Vnesi kodo:

Kontakt

  • +386 (0) 599 479 14
  • +386 (0) 31 584 958
  • trgovina@frko.si

Spletna trgovina frko 8)=. Zelo si prizadevamo objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na trgovina@frko.si. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.