SPLOŠNO
FRKO priporoča plačilo po predračunu, kot najugodnejši način plačila. Na takšen način ne boste imeli dodatnih stroškov. Polek nižjih stroškov lahko prihranite tudi čas, saj v takem primeru naročeno blago dostavimo direktno od uvoznikov. Pri določenih artiklih je možen tudi direktni prevzem iz skladišča.
CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
PLAČILO PO PREDRAČUNU - najbolj priporočljiv način za plačevanje zaradi okoliščin po državi in v ostalem svetu
Nakazilo na račun podjetja po ponudbi/predračunu je najugodnejša možnost plačila za vas. Poleg najnižjih stroškov s takšnim plačilom prihranite tudi čas. Veliko blaga na spletni strani se nahaja v skupnih skladiščih. Če je blago plačano po predračunu, lahko vaš izdelek pošljemo direktno iz skupnega skladišča na vaš naslov, brez dodatnih stroškov. V potrditvenem e-poštnem sporočilu boste prejeli potrebne podatki za plačilo po predračunu.
PLAČILO PO POVZETJU dodatni strošek k poštnini + 1 €. Da razbremenimo Pošto oziroma poštarje in skrbimo za njihovo zdravje se prosim čim manj poslužujte tega načina plačila
Tukaj gre za gotovinsko plačilo ob prevzemu. Če vam dostavljavec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, je niste dolžni plačati. Če dostavljavec vztraja pri proviziji, naj ponovno preveri znesek odkupnine, saj je vplačnina plačana po pogodbi. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi.
V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri.
PLAČILO Z GOTOVINO OB OSEBNEM PREVZEMU
Z gotovino v naši poslovalnici v trgovskme centru Holermuos, Opekarniška cesta 2b, 2270 Ormož. Akcijske in spletne cene veljajo le pri plačilu z gotovino.
PLAČILO S KARTICO OB OSEBNEM PREVZEMU
Pri osebnem prevzemu lahko plačilo poravnate tudi z bančno kartico BA/Maestro ali debetnima karticama Maestro in Visa Electron, vendar v tem primeru spletni popusti ne veljajo in je cena v košarici višja za 4 %.
PLAČILO PREKO PAYPAL
FRKO van omogoča plačilo tudi preko svetovno priljubljenea plačevanja PAYPAL.
V tem primeru se zaračuna dodatna +3% provizija na znesek celotnega nakupa.
DOSTAVA in VRAČILO
Pri naročilu nad 300€ z DDV in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno dostavili brezplačno.
Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo v Sloveniji v znesku 5 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. Bonus oziroma malus k poštnini preverite pri vrstah plačila.
Blago, naročeno v spletni trgovini, bomo dostavili v najkrajšem možnem času kamorkoli v Sloveniji.
Večino naročenih izdelkov pošljemo iz skladišča naslednji delovni dan po prejetem in obdelanem naročilu. V takem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo vam artikle že poslali.
V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oziroma ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji.
Status artikla – Dobavljivo pomeni, da se izdelek nahaja v našem ali dobaviteljevem skladišču. Podatek glede statusa zaloge se osvežuje enkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču!
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, smo izbrali najbolj optimalno rešitev paketne dostave Pošte Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na najbližji pošti.
Blago lahko prevzamete tudi osebno v Trgovina Frko, Opekarniška 2b, 2270 Ormož. Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor in svetovanje o uporabi kupljenih artiklov.
REKLAMACIJE OB PREVZEMU POŠILJKE (POŠKODOVANA POŠILJKA)
V primeru, da prejmete poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke)) ali ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikujejo od količine na prevzemnih dokumentih, potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.
Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.
V nobenem primeru blaga ne vračajte direktno na naš naslov. Blago bo prevzel kurir dostavne službe in ga odnesel na sedež podjetja dostavne službe, kjer bodo ocenili upravičenost reklamacije oziroma vrednost povzročene škode.
Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko 031 584 958, oziroma na elektronski naslov info@frko.si
ZALOGA IN ROK DOSTAVE
Da bi vam pošiljko čim prej dostavili upoštevajte naslednja priporočila:
- preverite ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »Dobavljivo« oziroma bo zaloga označena s številom preostalih izdelkov),
- naročilo oddaj čim prej - potrjeno mora biti najkasneje do 14. ure.
Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom do 14. ure preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.
Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:
Spletna trgovina frko 8)=. Zelo si prizadevamo objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na trgovina@frko.si. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.